Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor do Sekcji Wydatków Osobowych w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2012

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko

starszy inspektor do Sekcji Wydatków Osobowych
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie




Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Finansów
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Główne obowiązki:
- sporządzanie list płac dla policjantów i pracowników cywilnych;
- aktualizowanie składników wynagrodzeń stosownie do obowiązujących przepisów i rozkazów personalnych;
- sporządzanie list wypłat należności o charakterze wydatków osobowych przysługujących policjantom i pracownikom cywilnym na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz dochodowego od osób fizycznych;
- dokonywanie potrąceń prawnych i ich przekazywanie;
- prowadzenie kart uposażeń i wynagrodzeń.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne
 - wykształcenie: średnie ekonomiczne
 - doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat w komórce finansowej
    

pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość prawa pracy ze szczegółowym uwzględnieniem przepisów dotyczących zasad wynagradzania, naliczania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, ustalania podstawy wymiaru emerytur, rent oraz kapitału początkowego.

wymagania dodatkowe
samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność;
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość;
umiejętność obsługi komputera;
umiejętność organizacji pracy;
zdolność analitycznego myślenia.
           
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie     najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów:
    04.05.2012r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 2
70-515 Szczecin

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2012”.

Inne informacje:
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.    
    
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-261 lub (091) 82-11-235.

Metryczka

Data publikacji : 17.04.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski Wydział Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry