Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalisty ds. kancelaryjnych w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2012

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

 

Specjalisty ds. kancelaryjnych

w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie

 

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

·         Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

-           - przyjmowanie oraz ewidencjonowanie materiałów niejawnych dla Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych oraz wydziałów KWP nie posiadających Kancelarii Tajnej;

-           - prowadzenie okresowych kontroli w zakresie funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych w           jednostkach i komórkach organizacyjnych Policji woj. zachodniopomorskiego, celem sprawdzenia poziomu przestrzegania przepisów w tym zakresie;

-           - prowadzenie szkoleń w zakresie funkcjonowania kancelarii tajnych i obiegu materiałów niejawnych w celu porównania stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym;

-           - prowadzenie inwentaryzacji materiałów niejawnych w celu porównania stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym;

-           - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sporządzania wywiadów środowiskowych wobec kandydatów do objęcia stanowisk w resorcie sprawiedliwości;

-           - prowadzenie kartoteki osobowej policjantów i pracowników mających na stanie materiały niejawne celem ich rozliczenia;

-           - udział w przekazywaniu agend kierowników komórek i jednostek organizacyjnych – celem ich rozliczenia.

-         

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

            Wyjazdy służbowe.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

            Nie występują uciążliwe warunki pracy.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne

            wykształcenie:wyższe magisterskie;

            doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej;

            pozostałe wymagania niezbędne:

             - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;

             - komunikatywność, terminowość;

             - umiejętność analizowania dokumentacji i interpretacji przepisów;

             - dokładność, skrupulatność i rzetelność;

             - umiejętność zwięzłego raportowana ustaleń w formie pisemnej i ustnej;

             - umiejętność organizacji pracy, samodzielność w działaniu, kreatywność.

   

                                                                            wymagania dodatkowe

 

-           - znajomość ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Z 2010r. Nr 182, poz. 1282);

-           - znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych (Dz. U. Nr 276, poz. 1631);

-           - znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. Nr 271, poz. 1603);

-           - znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzuli tajności (Dz. U. Nr 288, poz. 1692);

-           - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „ściśle tajne”;

-           - zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych.

-                   

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-           - życiorys i list motywacyjny;

-           - kopia dowodu osobistego;

-           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

-           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaraniu za przestępstwo

-               popełnione umyślnie oraz za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie;

-           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

-             rekrutacji.

 

Kopie innych dokumentów:

          - kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:

            21.05.2012r.

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2012”.

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie

            o  niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy

            od  dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr

            i  Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.    

                                   

             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-261

             lub (091) 82-11-235.

Metryczka

Data publikacji : 14.05.2012
Data modyfikacji : 27.06.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski Wydział Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry