Starszy inspektor do spraw Windykacji w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie - Oferty pracy - KWP w Szczecinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor do spraw Windykacji w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 8/2013

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

starszego inspektora do spraw Windykacji

w Wydziale Finansów  KWP w Szczecinie

 

 

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - wystawianie tytułów wykonawczych w związku z pobytem osób do wytrzeźwienia

             w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w jednostkach Policji w celu uzyskania dochodów

             Skarbu Państwa;

           - prowadzenie ewidencji dłużników w celu kontroli nad realizacją spłat zobowiązań;

           - uzgadnianie wydatków budżetowych w celu przekazania kosztów egzekucyjnych Komornikom

             Sądowym i Urzędom Skarbowym;

           - weryfikowanie i przekazywanie do właściwego organu wniosków dłużników o rozłożenie na raty

             lub umorzenie należności w celu właściwego zakończenia postępowania administracyjnego;

           - tworzenie kopii bezpieczeństwa danych programu windykacyjnego w celu właściwego

             zabezpieczenia bazy dłużników;

           - sporządzanie sprawozdań z dochodów budżetowych w celu przekazania danych do Komendy

             Głównej Policji podlegających dalszej analizie;

           - ustalanie z organami egzekucyjnymi stanu realizacji egzekucji w celu kontroli nad spłatą dochodów

             Skarbu Państwa;

           - wystawianie upomnień do dłużników w celu spełnienia obowiązku umożliwiającego prowadzenie

             dalszych czynności windykacyjnych.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

             - praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w

               godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość

               czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie

               telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami

               zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy

               użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka

               dokumentów, telefon i  fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

             - miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul.

               Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II pietrze budynku, w pokoju biurowym trzy lub

               czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia

               biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę,

               jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są

               przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie:wyższe ekonomiczne;

            doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów;

               

                                                                                      pozostałe wymagania niezbędne:

             - znajomość procedur windykacyjnych wynikających z ustawy z dnia 17.06.1966r. o postępowaniu

               egzekucyjnym w administracji;

            - znajomość ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego;

            - znajomość ustawy z dnia 27.09.2009r. o finansach publicznych.

                                                     

                                                                            wymagania dodatkowe:

           - znajomość ustawy o Policji z dnia 06.04.1990r.;

           - umiejętność organizacji pracy własnej;

           - rzetelność i komunikatywność;

           - znajomość analitycznego myślenia;

           - umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania biurowego (edytor tekstów i arkusz

             kalkulacyjny).

 

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny;

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

             rekrutacji;

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub

          umyślne przestępstwo skarbowe;

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o          posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

Kopie innych dokumentów:

          - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;

             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Termin składania dokumentów:

            20.08.2013

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 8/2013”

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie

            o  niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy

            od  dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr

            i  Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.    

                                               

             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-328 lub  82 11 261.

             Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.229,87zł. + dodatek za wysługę lat.

Metryczka

Data publikacji : 12.08.2013
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski Wydział Komunikacji Społecznej
do góry