Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista ds zamówień publicznych w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2014

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
 specjalisty ds zamówień publicznych
w Zespole ds. Zamówień Publicznych  KWP w Szczecinie
 

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych:
           - przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania  
             o udzielenie zamówienia publicznego
           - przewodniczenie pracom komisji przetargowej
           - przedstawianie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia propozycji: odpowiedzi na
             pytania wykonawców, modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wezwania
             do uzupełnienia oferty, wykluczenie wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej
             oferty
           - występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
             celem podjęcia decyzji zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
           - reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajowa Izbą
             Odwoławczą
           - przedstawianie kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych
             zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
             - praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godz.
               7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze
               ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami
               zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na
               stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
             - miejsce wykonywania pracy - budynek KWP w Szczecinie, przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5,
               stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w
               meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu
               pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, jak również budynek i
               pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na
               wózkach inwalidzkich.
              
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                            niezbędne:
    wykształcenie: wyższe
    doświadczenie /staż pracy: 2 lata w obszarze udzielania zamówień publicznych po stronie        
                                                            zamawiającego, w tym tzw. zamówień unijnych

                         pozostałe wymagania niezbędne:
             - znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych oraz orientacja
               w przepisach, na podstawie których funkcjonuje obszar logistyki KWP w Szczecinie

                        wymagania dodatkowe:
           - wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze
           - odbyte szkolenia z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów okołoustawowych
           - zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
           - doświadczenie administarcyjno-biurowe.

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:
           - życiorys i list motywacyjny
           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
             rekrutacji
           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub
        umyślne przestępstwo skarbowe
           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
    - kopie świadectw pracy
             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
                 30.10.2014r.
    
Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47 p.2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2014”

Inne informacje:
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie
    o  niepełnosprawności.
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy
    od  dnia obsadzenia stanowiska.
    
                
             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub  82 11 235.
             Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.361,00zł. + dodatek za wysługę lat.

Metryczka

Data publikacji : 23.10.2014
Data modyfikacji : 24.11.2014
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry