Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Inspektor ds. administracyjno-gospodarczych w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/ 2015

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

 inspektora ds. administracyjno-gospodarczych

w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji  KWP w Szczecinie

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Św. Piotra i Pawła 4/5

            70-521 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - zaopatrywanie wydziałów KWP oraz jednostek terenowych Policji garnizonu zachodniopomorskiego w materiały administracyjno-kancelaryjne, oraz środki czystości

           - dokonywanie zakupów materiałów administracyjno-kancelaryjnych, papieru i tonerów do urządzeń drukująco-kopiujących, środków czystości i środków do dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami

           - sporządzanie rozdzielników na środki czystości dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego

           - wystawianie dowodów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu w obowiązującym programie komputerowym

           - przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargowej na zakup materiałów i usług

           - udział w komisjach przetargowych i inwestycyjnych.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

             - praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych, w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5, na II piętrze bez windy, w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nimi.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

             - naturalne i sztuczne oświetlenie

             - praca przy monitorze ekranowym

             

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie: średnie

            doświadczenie /staż pracy: 2 lata w administracji publicznej

 

                                                                         pozostałe wymagania niezbędne:

 

             - znajomość Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013r. poz. 330) -  rozdział 2 i 3

             - znajomość Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 885) -  rozdział 5

             - znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2013r. poz.  984, 1047 i 1473, oraz Dz. U. z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232) 

 

                                                                wymagania dodatkowe:

 

           - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, analizowania dokumentacji i interpretacji  przepisów

           - operatywność, komunikatywność, terminowość, skrupulatność i rzetelność

           - umiejętność zwięzłego raportowania ustaleń w formie pisemnej i ustnej

           - umiejętność organizacji pracy, samodzielność w działaniu, kreatywność.

 

.

 

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

          - kopie świadectw pracy

             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Termin składania dokumentów:

              08.05.2015r.

           

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/ 2015”

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od  dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

                                               

            Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82 11 425 lub  82 11 261.

            Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi: 2.100 zł. brutto miesięcznie +     

            dodatek za wysługę lat.

Metryczka

Data publikacji : 22.04.2015
Data modyfikacji : 02.07.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry