Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor do Sekcji Wydatków Osobowych w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2015

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

starszego inspektora do Sekcji Wydatków Osobowych

w Wydziale Finansów  KWP w Szczecinie

 

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - naliczanie uposażeń i innych należności przysługujących policjantom, sporządzanie list płac w celu

             wypłaty świadczeń wynikających ze stosunku służbowego

           - naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i innych należności dla pracowników cywilnych w

             oparciu o wykazy przepracowanych godzin, rozkazy personalne i wnioski w celu sporządzenia list

             do wypłat

           - zakładanie, prowadzenie i archiwizacja kart uposażeń i wynagrodzeń, nanoszenie zmian

             składników i dokonywanych potrąceń w celu sprawdzenia i uzgadniania naniesionych zmian z

             listami płac, sporządzonymi w systemie płacowym

           - naliczanie i potrącanie składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy, prowadzenie

             stosownej ewidencji w celu prawidłowego wyliczenia składek ZUS

           - naliczanie, potrącanie i dokumentowanie zaliczek podatkowych w celu prawidłowego wyliczenia

               podatku do urzędu skarbowego i rozliczenia dochodów podatników (PIT)

           - wykonywanie czynności związanych z realizowaniem potrąceń na podstawie tytułów

             wykonawczych i zajęć komorniczych celem zapewnienia terminowego i prawidłowego przekazania

             pieniędzy

           - obsługa interesantów tj. udzielanie informacji, wystawianie zaświadczeń do banków o zarobkach,

             do ZUS Rp-7 o wynagrodzeniach, wypełnianie druków i deklaracji z tyt. ubezpieczeń grupowych w

             celu zapewnienia interesantom niezbędnych dokumentów stosownie do potrzeb

           - współpraca z poszczególnymi ogniwami wydziału oraz jednostkami organizacyjnymi KWP w

             zakresie wydatków osobowych w celu uzyskiwania niezbędnych informacji.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

             - praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w

               godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość

               czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie

               telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami

               zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy

               użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka

               dokumentów, telefon i  fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

             - miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul.

               Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II pietrze budynku, w pokoju biurowym trzy lub

               czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia

               biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę,

               jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są

               przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie: średnie ekonomiczne

            doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy w obszarze wydatków osobowych

               

 

                                                                                      pozostałe wymagania niezbędne:

             - znajomość przepisów ustaw: o Policji (w szczególności rozdział 9), Kodeks pracy (w zakresie płac),

               o służbie cywilnej, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z

               ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób

               fizycznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw

                                                                            wymagania dodatkowe:

           - samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność

           - odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość

           - umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel)

           - umiejętność organizacji pracy

           - zdolność analitycznego myślenia.

 

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny;

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

             rekrutacji;

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub

          umyślne przestępstwo skarbowe;

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o         

             posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

Kopie innych dokumentów:

          - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy                

               zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie                     

               najlepszych kandydatów.

 

Termin składania dokumentów:

            12.05.2015

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2015”.

 

Inne informacje:     

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy

            od  dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i

            Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

                                               

             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82 11 235 lub  82 11 261.

             Wysokość  proponowanego  wynagrodzenia  zasadniczego:  2.248,00 zł. brutto + dodatek za

             wysługę lat.

Metryczka

Data publikacji : 04.05.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry