Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszegoy inspektor ds. telekomunikacji w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/2017

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora ds. telekomunikacji
w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie

 


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2

Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie utrzymania pełnej funkcjonalności oraz sprawności technicznej central telefonicznych DGT;
  • konfigurowanie i utrzymywanie sprawności systemów telefonii IP;
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń telekomunikacyjnych, zainstalowanych w Sekcji Telekomunikacji;
  • branie udziału w pracach związanych z modernizacją i wprowadzaniem nowych technologii w systemach teleinformatycznych Policji;
  • okresowo pełnienie funkcji dyżurnego Wojewódzkiego Węzła Teleinformatycznego w systemie 12-godzinnym również w nocy, polegającej na monitorowaniu ciągłości pracy eksploatowanych systemów teleinformatycznych oraz lokalizacji uszkodzeń i ich zgłaszania, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji oraz diagnozowanie i usuwanie usterek w urządzeniach teleinformatycznych;
  • przeprowadzanie procedur napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji technicznej, dotyczącej funkcjonowania systemów teleinformatycznych.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530. Czasowo pełnienie funkcji dyżurnego w systemie zmianowym 12-godzinnym, także w porze nocnej.
  • Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami) i poza nim.
  • Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, w pokoju biurowym trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2764,84 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                            niezbędne:

  •     wykształcenie: średnie telekomunikacyjne lub informatyczne
  •     doświadczenie/staż pracy: niewymagane


                            pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość systemów telefonii IP;
  • znajomość systemów komutacyjnych PBX;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej/instrukcji obsługi;
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows;
  • dobra znajomość obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych pod względem sprzętowym i programowym;
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci LAN i WAN;
  • prawo jazdy kat. B.


                            wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne;
  • sprawna organizacja czasu pracy i samodzielność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa;
  • świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
           - życiorys i list motywacyjny;
           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
             posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie świadectw pracy


Termin składania dokumentów:
    10.4.2017 r.

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok. nr 2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/2017”.

Inne informacje:

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.

Metryczka

Data publikacji : 27.03.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry