Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista ds zamówień publicznych w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 8/2017

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalisty ds zamówień publicznych
w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie

 

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    pl. św. Piotra i Pawła 4/5
    70-521 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych:

  • analiza i weryfikacja wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z uPzp oraz aktami wykonawczymi oraz planem zamówień publicznych KWP w Szczecinie;
  • przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przewodniczenie pracom komisji przetargowej;
  • przedstawianie do zatwierdzenia propozycji dokonania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak również stanowiska w przypadku wniesienia środka ochrony prawnej przewidzianego w art. 180 i 181 uPzp;
  • finalizowanie procedury zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego celem zabezpieczenia potrzeb KWP w Szczecinie;
  • reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajową Izbą Odwoławczą;
  • przedstawianie kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym
powyżej 4 godzin dziennie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy - budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. św. Piotra i Pawła 4/5, stanowisko pracy usytuowane na trzecim piętrze budynku, w pokoju biurowym czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, jak również budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,528, tj. 2863,23 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                            niezbędne:
    wykształcenie: średnie
    doświadczenie /staż pracy: 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych

                        pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, jak również przepisów okołoustawowych, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, internet), urządzeń biurowych (skan, faks),
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


                        wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • odbyte szkolenia z zakresu zamówień publicznych lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie administracyjno – biurowe,
  • samodzielność, rzetelność, skrupulatność, szybka i trafna analiza i synteza stanu faktycznego i prawnego, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań, kreatywność,
  • efektywne komunikowanie się, współpraca, organizacja pracy własnej i zespołu, jakim jest komisja przetargowa, umiejętność realizacji zadań pod presją czasu, zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 r., poz. 1167) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
    28.06.2017 r.

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok. 2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 8/2017

Inne informacje:
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    W liście motywacyjnym należy zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia).
    Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
    Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelne podpisane.
    Aplikacje niekompletne lub niepodpisane nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
    od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależ ność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.




 

Metryczka

Data publikacji : 15.06.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry