Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy referent ds administracyjno-gospodarczych w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 11/ 2013

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

starszego referenta ds administracyjno-gospodarczych

w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji  KWP w Szczecinie

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - zaopatrywanie komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji oraz jednostek terenowych garnizonu zachodniopomorskiego w druki, materiały kwaterunkowe, szyldy i tablice urzędowe;

           - dokonywanie zakupów druków resortowych, tablic urzędowych, szyldów oraz ww materiałów kwaterunkowych;

           - wystawianie dowodów przyjęcia i wydania z magazynu w obowiązującym programie komputerowym;

           - przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie procedury przetargowej na zakup materiałów i usług;

           - prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;

           - naliczanie normatywów zapasów magazynowych, druków i materiałów kwaterunkowych.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

             - praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami) oraz w terenie na budowie.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

            -  miejsce wykonywania pracy w budynku przy ul. Piotra i Pawła 4/5;

             - naturalne i sztuczne oświetlenie;

             - praca przy monitorze ekranowym;

             - stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku w pokoju kilkuosobowym, budynek nie posiada windy, pomieszczenia biurowe oraz higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

              

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie: średnie

            doświadczenie /staż pracy: 1 rok w administracji publicznej

               

 

                                                                         pozostałe wymagania niezbędne:

             - doświadczenie w pracy w administracji publicznej, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów i zasad gospodarowania mieniem oraz gospodarki magazynowej

                                                                wymagania dodatkowe:

           - praca w programie MANKO

 

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

          - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów:

            10.12.2013r.    

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  11/ 2013”.

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o  niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od  dnia obsadzenia stanowiska.

                                               

             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-425 lub  82 11 235.

Metryczka

Data publikacji : 26.11.2013
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski Wydział Komunikacji Społecznej
do góry